2014. november 15., szombat

Önértékelés


El kell-e viselnem, hogy igazságtalanul bírálnak? Hagyhatom-e, hogy a porba tiporják az önbecsülésem? Vajon ki mondhatja el magáról, hogy ő mindenben jobb nálam? Hiszen senki sincs hozzám hasonló! Csak az élet egy-egy területén lehetnek nálam jobbak, szebbek, kedvesebbek, ügyesebbek, okosabbak, tapasztaltabbak. Nem ítélhetem meg magam mások véleménye alapján, hiszen mit tudnak ők rólam? Aki ítélkezik felettem vajon ismer-e igazán? Tudja a főnök, hogy jól főzök? Tudja a gyerek osztályfőnöke, hogy jógázom? Tudja a szomszéd, hogy megbízható barát vagyok? Tudja az ügyfél a telefon túloldalán, hogy szép a hajam? Tudja a bolti eladó, hogy gondozott a kertem? Tudja az a nő, aki a párom után fut, hogy jól beszélek egy idegen nyelvet? Tudja az, aki mosolyogni lát, hogy igazi forró éjszakánk volt? …..és aki megaláz vajon tudja-e, hogy teszek rá, mert ÉN mindezt TUDOM magamról!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése