2014. november 15., szombat

Újrakezdés

Sokszor felmerült bennem, hogy képes lennék-e teljesen új életet kezdeni tiszta lappal? Egy új országban, vagy csak egy új városban, egy olyan helyen ahol nem ismer senki, ahol nem tudják rólam ki vagyok, sem azt, hogy milyen voltam korábban. Hátra tudnám-e hagyni barátaimat, kényelmes otthonom, szeretett tárgyaimat, megszokott munkám, hogy felépítsek egy új életet magamnak?

Talán képes lennék rá, ha külső erők kényszerítenének, ha muszáj lenne. Magamtól nem mernék belevágni egy ilyen kalandba, nem vagyok az a típus, akit az ismeretlen vonz. ...és mégis, mégis sokszor elgondolkodtat; milyen lenne másként élni? Vajon az új életem miben különbözne a mostanitól? Az új környezetben nem ugyanezt az életet teremteném-e újra, amiben most élek? Valószínűleg ez történne, mert egy dolog nem változna: Én.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése